Cégünk nagy hangsúlyt fektet ügyfeleink támogatására
Szolgáltatások
Oktatás
Rendszereink bevezetése, indítása során különleges odafigyeléssel végezzük felhasználóink többszintű oktatását online és személyes formában.
Az informatikai rendszerek hatékonyságának kulcsa a felhasználók „kezében” van.
Ennek szellemében funckionális, modulonkénti oktatásokat tartunk, kiscsoportos gyakorlati orientációjú megvalósítással:
felhasználói szint
rendszergazdai / üzemeltetői szint;
vezetői szint
Jogszabály és verziókövetés
Programjainkat folyamatosan naprakészen tartjuk. A rendszer szoftververziói az aktuális jogszabálykövetést, az esetleges módosításokat és javításokat, valamint az új fejlesztéseket tartalmazzák.
Vonatkozó ágazati vagy alacsonyabb szintű szabályi változások esetén a szükséges módosításokat beépítjük, lehetőség szerint a hatályba lépés időpontjára. Az EESZT fejlesztések okán valamennyi szerződésünk tartalmazza a szolgáltatást, havidíjas konstrukcióban.
Verziókibocsátás tervezetten negyedévente történik, illetve a jogszabályi és EESZT-követelményekhez igazodva ettől eltérő is lehet.
A programverziók újdonság tartalmáról részletes leírást biztosítunk ügyfeleink kulcsfelhasználói részére. További felhasználók számára rövidített verzióleírás érhető el a programon belül.
Felhasználótámogatás
A Hospitaly Kft. az általa fejlesztett rendszereknél biztosítja a gyors és hatékony hibaelhárítást.
Szakembereink munkaidőben fogadják a bejelentéseket és megválaszolják a felmerült kérdéseket. A szoftvertámogatási szerződésben meghatározott SLA szintek alapján hárítják el az esetleges szoftver- vagy adatbázis problémákat szükség esetén a rendszerekhez – a szerződött partner által meghatározott biztonságos módon – távolról hozzáférve. Indokolt esetben helyszínen hárítják el a hibát.
Fejlesztési igények mellett az esetleges nem megfelelő működésből adódó bejelentések is jelezhetők.
Túl azon, hogy minőségbiztosítási rendszerünk részét képezi az ügyfélkiszolgálás üteme paraméter, fejlesztési munkánk számára informatív a bejelentések összetétele is.
Felhasználótámogatási szolgáltatásunk részeként ügyfeleink számára folyamatos konzultációt biztosítunk a rendszerhez kapcsolódó ügyviteli kérdésekben.
Egyedi fejlesztési igények
Egyedi fejlesztéseink a vállalati belső működési mechanizmus változásainak gyors követését és a programok igény szerinti módosítását teszik lehetővé. Közösen egyeztetett specifikáció alapján, egyedi megállapodás keretében vállaljuk ad-hoc igények, valamint egyedi adatlehívási és kiegészítő funkciók megvalósítását.